Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATOAT 5207 | Әдебиет пен фольклордың жалпы теориясы | Бірінші курс | 3 | 90 | 1 | 2 | 0 |
Ежелгі, ортағасырлық, сондай-ақ, ХVІІІ-ХХ ғасырлардағы алуан жанрлы қазақ әдебиетіне қатысты әдебиеттану ғылымы бойынша жинақталған материалдарды білім беру жүйесіне сәйкестендіріп, шешімі күрделі әдебиеттің теориясы мен тарихына және сынына қатысты әдебиеттанудың өзекті мәселелерімен таныстыру. «Әдебиет пен фольклордың жалпы теориясы» пәні магистранттарға қазақ әдебиеттануының қазіргі таңдағы келелі мәселелерін кейінгі уақытта жарық көрген монографиялармен, зерттеу мақалалармен таныстыра отырып, қазіргі әдебиеттану ғылымының бағыт, бағдарын аңғартатын пайымдауларды, сондай-ақ, осы тараптардағы басты идеялар мен ізденістердің келелі мәселелеріне, жаңа әдістері мен тәсілдеріне үйретуді макқсат етеді. Сондай-ақ, магистранттарды әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерінмен жан-жақты хабардар ете отырып, оларды аталмыш саланың, жалпы әдебиеттанудың келелі жайларынан өз беттерінше ізденіп, жеке ой түзулеріне бағыт, бағдар береді.
Ежелгі дәуір әдебиеті, Қазақ әдебиетінің тарихы
Әдебиеттануға кіріспе, Қазақ әдебиетінің сыны
1. баяндау әдісі,
2. пікір алмасу әдісі,
3. пікірталасу әдісі,
4. проблемалық әдіс,
5. талдау әдісі.
1 | Әдебиетті оқытуда білімін және дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады |
2 | Алынған кәсіби теориялық білімді ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу барысында қолдана алады |
3 | Ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолданады |
4 | Кәсібінің әлеуметтік маңызы мен мәнін түсінеді |
5 | Әдебиеттің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін зерделеуге қабілетті |
6 | Әдебиеттің жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын зерделеуге қабілетті |
7 | Әдебиеттің даму тарихы мен қазіргі жағдайын зерделеуге қабілетті |
8 | Кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әдебиеттегі архетипті табудың жолдары, негіздеме | Сұрақ-жауап |
2 | Фольклор туралы ғылыми негіздемелер | Сұрақ-жауап |
3 | Фольклортану ғылымының мәні, мақсаты, даралығы | Сұрақ-жауап |
4 | Қанатты сөздер және фольклор | Сұрақ-жауап |
5 | Көркемдік дамуда фольклор мен әдебиеттің алатын орны | Сұрақ-жауап |
6 | Дәстүр мен жалғастықтың өзара сабақтастығы | Сұрақ-жауап |
7 | Қазақ халқының эпосы мен фольклоры | Сұрақ-жауап |
8 | Қазақ ертегілерінің құрылымы, өзіндік ерекшелігі | Сұрақ-жауап |
9 | Қазақ эпосының шығу төркіні, идеялық-тақырыптық мазмұны, тарихилығы | Сұрақ-жауап |
10 | Көркем шығармадағы фольклорлық дәстүр | Сұрақ-жауап |
11 | Фольклорлық сюжет-шығарманың оқиғкалық қаңқасы, ауыз әдебиетіндегі «мінсіз» кейіпкер сипаты | Сұрақ-жауап |
12 | Көркемдік дәстүр өзегі лирикалық толғаныс, қиял мен ақиқат | Сұрақ-жауап |
13 | М.Жұмабаев поэзиясындағы аңызға құрылған, символмен өрнектелген, мифпен суарылған шығармалар | Сұрақ-жауап |
14 | Көне фольклорлық көріністер, өзіндік ерекшелігі | Сұрақ-жауап |
15 | Ә.Кекілбаевтың аңызға, символға құрылған шығармалары | Сұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Юнг К.Г. Человек и его символы. С.Пет: Издательство: Медков, 2020 | |
2 | Ждан А.Н. История психологий. М: Мос.унив. 2011 | |
3 | Бердібай Р. Он томдық шығармалар жинағы, 2 том: Гүлстанның бұлбұлдары.Жұлдыздар жарығы./Рахманқұл Бердібай. Құрастырған Д.Ысқақұлы. - Алматы: РПБК «Дәуір», 2018 | |
4 | Еңсегенұлы Т. «Авеста» – түркілерге ортақ мұра. Алматы: «Тоғанай Т», 2011 | |
5 | Садырбайұлы С. «Сөз асылы сөзде». А: «Қазақ университеті», 2009 | |
6 | Еңсегенұлы Т. Көне түркі руна жазба поэзиясы. Бірінші кітап. Алматы: Білім, 2007 | |
7 | Лосев А.Ф. Философия. Мифология. Культура. М: Поллит, 2004 | |
8 | Қоңыратбаев Ә. Қазақ фольклорының тарихы. А: 1991 | |
9 | Молдаханов Ә. Әуезов және фольклор. А: 2005 | |
10 | Прәлиева Г. Сана ағымы және аңыз. Жұлдыз. № 1, 1994 | |
11 | Әдебиеттану терминдерінің сөздігі. А: 1996 |