Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATBD 2204 | Ағылшын тілі (В2 деңгейі) | Екінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Бұл курс барысында студенттер төрт дағдыны дамыту арқылы (тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу) өз қабілеттері мен білімдерін дамытады. Курстың мақсаты - студенттер арасында коммуникативті, лингвистикалық, пікірталас, стратегиялық, сонымен қатар білім беру және танымдық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Олар лексикалық, грамматикалық және фонетикалық бірліктер туралы білімді, сонымен қатар оларды шет тіліндегі сөздерді қалыптастыру мен қабылдауда қолдану дағдылары мен қабілеттерін қалыптастырады.
жоқ
жоқ
1 | шетел тілін үйренуде B2 деңгейіндегі видео және аудио тыңдалымдарын түсіне алады |
2 | оқу мен жазылым дағдыларын қолдана отырып, аналитикалық және кәсіби дағдыларын жетілдіреді |
3 | шетел тілін үйрену барысында қоғамдық алаңдарда еркін сөйлеуді үйренеді. |
4 | тіл білімінің теориялық принциптерін игере отырып, практикалық тұрғыдан қолдануды меңгереді |
5 | шетел тілін үйренуде өзіндік пікірлерін, айналасында болған оқиғаларды және өмірлік тәжірибелерін еркін сипаттайды |
6 | проблемалық және ситуациялық мәселелерді шешуде және де ақыл кеңес беруде сыныптастарымен талқылай алады |
7 | болашаққа байланысты жоспарлар құра отырып айтылым және жазылым тілдік дағдыларын жетілдіреді. |
8 | Әлеуметтік ортаға байланысты әр түрлі тақырыптарда қарым-қатынас дағдыларын меңгеруді үйренеді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Әлемдік БАҚ. Теледидарда жақсы нәрсе бар ма? | презентацияСұрақ-жауап |
2 | Мәдениетаралық тәжірибелер. Грамматика: Осы шақ | |
3 | Жақсы қарым-қатынас. Байланысты ұстап тұру. Интернеттегі достар. | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
4 | Мәселені талқылау Грамматика: will,could,may,might | АуызшаАуызша және жазбашаСұрақ-жауап |
5 | Жетістік. Керемет идеялар. Ән мен би адамы мырза. Үміттер, армандар мен амбициялар | презентация |
6 | Интеллект дегеніміз не? Сіздің жетістіктеріңіз. Грамматика: Present Perfect және уақыт өрнектері. | ЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Не болды? Апатқа бейім. Неге сонша ебедейсіз? Табиғат құдіреті | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
8 | Жазатайым оқиғалар мен жарақаттар. Әңгімелеуге арналған үстеулер. Драмалық тәжірибені сипаттаңыз. | Ауызша және жазбашаЖазбашаСұрақ-жауап |
9 | Жоспардың өзгеруі. Көмек қолы. Шарттарды сұрыптау. Тағдыр? Грамматика: Future in the past. | Сөздік |
10 | Жоспардың өзгеруі. Кездесуге қатысыңыз. Мәдениеттер бойынша: Жоқ деп айту. | АуызшаЖазбашаСұрақ-жауап |
11 | Түсіндірейін. Ақшаны үнемдеу. Арзан өмір сүру. Енді не істеймін? | АуызшаАуызша және жазбашаСұрақ-жауап |
12 | Сіз ... туралы ойладыңыз ба? Кеңес беріңіз. Грамматика: Verb + ing | СөздікСұрақ-жауап |
13 | Жеке қасиеттер. Жоғары үлгерімші. Бұл …жұмыс түрі | АуызшаАуызша және жазбашаЖазбаша |
14 | Грамматика: салыстыру Сізге ықпал жасаған адамдар туралы сөйлесіңіз. Мәдениеттер бойынша | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
15 | Грамматикалық тест. Сөздік тесті | БиблиографияСөздікСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | «English for Pre-Intermediate students» / Түркістан қ., 2019 / Г.А.Дүйсебаева, М.А.Бүркітбаева, П.И.Майлықараева, Г.К.Алипхан, О.К.Қабылова | |
2 | Unlimited English Pre-Intermediate Coursebook, Cambridge University Press, 2013 David Rea and Theresa Clementon with Alex Tilbury& Leslie Anne Hendra | |
3 | English Vocabulary in Use: Elementary. Cambridge University Press, 2013 M. McCarthy, F. O'Dell. | |
4 | Grammar tasks for independent work of students on the english language. Оқу-әдістемелік құрал. Алматы 2013. V.Zh.Sarsekenova, L.E.Strautman, B.I.Tastemirova | |
5 | Let’s improve our communication in English. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан. Қ.А.Ясауи ХҚТУ, 2017. Д.Ю.Мутанова, Н.Қ.Айтбаева | |
6 | ocabulary in Practice 2. Tests. Elementary. Оқу-әдістемелік құрал. Cambridge University Press, 2012. Glennis Pye |