| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| АP2224 | Арттерапия практикумы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәннің мақсаты: Студенттерге психодиагностика және психокоррекция әдісі ретінде арт-терапия туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттерді психологиялық білім жүйесіндегі арттерапияның рөлі, орны және маңызымен таныстыру. Диагностикалық зерттеу және зерттеу жүргізудің негізгі арт-терапиялық және этикалық принциптерін көрсету.Арт-терапиялық үдерісті талдауды және оның тиімділігін кәсіби тұрғыдан бағалауды үйрету.
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
| 1 | - жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10) |
| 2 | - топта жұмыс істеуге қабілетті, өз пікірін ұжым пікірі мен ұштастыра біледі, қақтығыстарды шешуде өз көзқарасы мен идеалдарын жақтауда жоғары сенім көрсетеді; -командада жұмыс жасауға қабілетті, тұлғалық және мәдениет айырмашылықтарын шыдамдылықпен қабылдайды және кәсіптік даму мақсатында әріптестерімен бірге қызмет жасайды (ОН12) |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Арт-терапия теориясына кіріспе | |
| 2 | Отандық және шетелдік арт-терапияның қазіргі жағдайы | |
| 3 | Арттерапиядағы психотерапиялық әсер ету факторлары | |
| 4 | Диагностикада арт-терапевтикалық әдістерді қолдану | |
| 5 | Арт-терапиялық әдістердің классификациясы | |
| 6 | Арт-терапиялық жаттығулар | |
| 7 | Арт-терапиялық сессияны ұйымдастыру принциптері | |
| 8 | Арт-терапия процесінің кезеңдері | |
| 9 | Топтық арт-терапия | |
| 10 | Жекеарт-терапиялық сеанстардың түрлері мен құрылымы | |
| 11 | Дамуында ақауы бар балаларға психокоррекциялық көмек көрсет ужүйесіндегі арт-терапия | |
| 12 | Арт-терапияның түрлері мен формалары және олардың коррекциялық емдік әсері | |
| 13 | Балалармен, жасөспірімдермен жән еересектермен жұмыс жасаудағы рефлексия және кері байланыс ерекшеліктері |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Арт-методы в образовании. Учебное пособие. Алматы, 2018 А.Б. Айтбаева, Г.А. Қасен | |
| 2 | Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқуқұралы. Ж. З. Торыбаева, М. Ө. Тусеев, С. А. Күзжанова. - Шымкент: Әлем, 2019. | |
| 3 | Арт терапия мүмкіндіктері. Оқу-әдістемелік құрал .Орал,2016. Г.А. Ергалиева | |
| 4 | АРТ-терапия. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы 2016.З.Б.Мадалиева, Н.М.Сулеймен | |
| 5 | Арт-педагогика. Дидактическая креативность педагога. Монография. Алматы, 2017. А.К.Мынбаева |