Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AGZh 5262 | Академиялық ғылыми жазба | төртінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
Пән зерттеушілер арасында идеяларды жеткізуге, дәлелдер жасауға және ғылыми сұхбатқа қатысуға академиялық жазбаларды дұрыс пайдалануды оқытады. Курс барысында ғылыми зерттеу және академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, денсаулық сақтаудың қандай да бір саласын дамыту мақсатында зерттеу нәтижелерін дұрыс жариялауды үйренеді. Оқу процесінде білімгерлер жазбаларды жазуда нақты мақсаттарға қол жеткізу үшін тиімді әдістері мен құралдарды қолданады.
жоқ
Медицинадағы ғылыми зерттеу әдістемесі
шағын топтарда оқыту, Интербелсенді оқу, пікірталастар,
ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс жасау (кітап, лекция, интернет, құжаттар, мұражай, т.б.)
1 | Ғылыми-зерттеу еңбектерін жазуда, ғылыми этика шеңберінде академиялық адалдық қағидаларын қолданып, таңдайды; |
2 | Халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін жинақтайды; |
3 | Зерттеу бағыты бойынша мақсаттар мен міндеттерді анықтай отырып, ғылыми еңбектерді жинақтайды. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылыми мақалаларды сыни шолу қадамдары | мақалапрезентация |
2 | Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін академиялық және кәсіби ортада, оның ішінде ағылшын тілінде жарияланымдар және сөзбен сөйлеу түрінде ұсыну қабілеті. | Ауызша және жазбашамақала |
3 | Ғылыми зерттеу жұмысында әдеби шолуды жүргізу принциптері | Ауызша және жазбаша |
4 | Әдебиеттермен жұмыс жасау | Ауызша және жазбаша |
5 | Ғылыми мақалаға аннотация, оның құрылымы. | Ауызша және жазбашамақала |
6 | Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Зерттеу жұмысына, зерттеуге арналған материалдар мен әдебиеттерге тақырып пен тақырыпты таңдау. Әдебиеттер тізімін рәсімдеу. | Ауызшамақала |
7 | CVs құрастырудың құрылымы мен ережелері. Академиялық сауаттылық және хатты бағалау критерийлері. Report (Есеп). Көрнекі ақпаратпен жұмыс істеудің құрылымы мен ережелері. Өзгерістерді білдіретін лексика. | Ауызша және жазбашамақала |
8 | Көмекші материалды дайындау: слайд-шоу, өңдеулер (handouts- тарату материалдары). Слайд-шоудың құрылымы мен мазмұны. Слайдтың дизайны. Слайд-шоуды ұйымдастырудың типтік қателері. Қойылымның басталуы. Аудиторияның назарын аудару әдістері. Регламентті сақтау. | Ауызша және жазбашамақала |
9 | Әдеби шолудың сапасын бағалау. Әдеби шолуды жүргізу принциптері | Ауызша және жазбашамақала |
10 | Академиялық жазу модельдері. Оқиға-бақылау зерттеулерінің дизайны. | Ауызшамақала |
11 | Идеяларды құру және ұйымдастыру: фактіден пікірге дейін.Когортты зерттеудің дизайны | Ауызша және жазбашамақала |
12 | Академиялық жазудың келесі түрлерінің негізгі мақсаты қандай: notes (жазбалар); a report (есеп); a review (шолу); a project (жоба); an essay (эссе); a thesis (тезис); an article/ paper (мақала/ құжат) | мақала |
13 | Академиялық процесте плагиатқа жол бермеу ережелері, тәсілдері мен әдістері | мақалатест |
14 | Академиялық жазудағы дәйексөз ережелері. | Ауызша және жазбаша |
15 | Эссенің академиялық жанр ретіндегі негізгі ерекшеліктері. Көлемі, құрылымы, тілі, стилі. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|