Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
AGZh 4262 | Академиялық ғылыми жазба | төртінші курс | 4 | 120 | 15 | 30 | - |
Пән зерттеушілер арасында идеяларды жеткізуге, дәлелдер жасауға және ғылыми сұхбатқа қатысуға академиялық жазбаларды дұрыс пайдалануды оқытады. Курс барысында білімгерлер ғылыми зерттеу және академиялық жазба дағдыларын қолдана отырып, денсаулық сақтаудың қандай да бір саласын дамыту мақсатында зерттеу нәтижелерін дұрыс жариялауды үйренеді. Оқу процесінде білімгерлер жазбаларды жазуда нақты мақсаттарға қол жеткізу үшін тиімді әдістері мен құралдарды қолдану дағдыларын меңгереді.
Магистрлік жоба І, ІІ
Ғылыми зерттеулерге кіріспе, модуль –Эпидемиология және биостатистика
Лекция: доклады, обмен мнениями.
Практические занятия: SGL (small group learning) - обучение в малых группах, work in pair, learning and study, блиц-вопросы, метод групповой проектной работы, метод мини-исследований, метод саѕе-study, PAL (peer-assisted learning) - обучение при помощи сверстников. Самостоятельная работа обучающихся с преподавателем (СРОП): углубленное изучение вопросов, рассмотренных на прошлых практических занятиях, консультация преподавателя по темам для самостоятельного изучения и возникающим вопросам.
Самостоятельная работа обучающихся (СРО): самостоятельное изучение указанных тем, выполняемых в виде практики, работа с компьютерными моделями и программами, подготовка презентаций и рефератов, работа в малых группах, работа с дополнительной литературой, подготовка и защита научных рефератов и эссе .
Форма контроля и количество времени для обучающихся с ограниченными возможностями здоровья, критерии оценки результатов обучения могут быть изменены преподавателем дисциплины.
1 | ПОН 1 - анықтамалық, халықаралық рейтингтік базалардағы қажетті мәліметті, арнайы әдебиеттерден және компьютерлік желілерден ақпарат іздеуді қоса алғанда, мәтінмен жұмыс жасауды ұйымдастырады. |
2 | ПОН 2 - «Академия-лық ғылыми жазба» пәні аясында денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыс-тарының кез-келген түрін салыстыра отырып, зерттеудің ғылыми-әдіснамалық аппаратын ғылыми этикаға сай дайындайды. |
3 | ПОН 3 - Scopus, WoS, PubMed базаларымен және Mendeley, Publons, Google Scholar веб-платформаларымен ізденіс жұмыстарын дұрыс жасай біледі, академиялық адалдық қағидаттары мен ғылыми этика талаптарын орындайды. |
4 | ПОН 4 - мақалалар, диссертациялық және зерттеу жұмыстарын мен аннотацияларды құрастырады, академиялық жазба ережелеріне сәйкес зерттеу мазмұнымен корреляцияланатын ғылыми зерттеу жұмысын іске асырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Академиялық жазбаның маңызы мен ерекшеліктері. Академиялық мәтінді әзірлеудің макро- және микро- деңгейлері. | |
2 | Академиялық ғылыми жазбаның негізгі жанрлар және олардың құрылымы. Денсаулық сақтау бағытындағы пәнаралық зерттеу-лердің қажеттілігі. | |
3 | Зерттеу жұмыстарының бағдарламасын құру. Академиялық адалдық пен ғылыми этика негіздері: плагиаттан сақтану жолдары. | |
4 | Зерттеушінің пәндік және ақпараттық-цифрлық сауаттылығы. Ғылыми жұмыс жазу мәдениеті және академиялық жазу стилі. | |
5 | Ғылыми мақаланың негізгі мәтінін құрылымдау модельдері. IMRAD әдістемесі. | |
6 | ҚР ҒжЖБМ БҒССҚК ұсынған басылымдарды таңдау, Google Scholar, электронды каталогтар, ORCID тіркелу. | |
7 | Халықаралық ғылыми дерекқорларға енген басылымдардың талаптары (Scopus, Clarivate Analytics, PubMed және т.б.). | |
8 | Зерттеу тақырыбын анықтау тәсілдері. Зерттеу тақырыбының өзектілігін айқындау. | |
9 | Әдеби шолу: ғылыми жарияланымдарды іздеу мен есепке алудың халықаралық және ұлттық жүйелеріне тіркелу және олармен жұмыс жасау тәсілдері. | |
10 | Түйіндемені жазу ерекшеліктері. Тақырыпқа сәйкес кілтсөздерді айқындаудың маңызы. | |
11 | Ғылыми жазбаны жазудың міндетті бөлімдері. Зерттеу немесе ғылыми контекст құрумен байланысты мәселені сипаттау. Зерттеу мақсатын тұжырымдау. | |
12 | Зерттеудегі материалдар мен әдістерді сипаттау. Зерттеу нәтижелерін тұжырымдау. | |
13 | Зерттеу нәтижелерін талдау және қорытынды бөлімдерді жазудың ерекшеліктері. | |
14 | Халықаралық ғылыми мәліметтер базасының өнімдері және библиографиялық МемСТ-қа сәйкес пайдаланылған дереккөздердің тізімін рәсімдеу. | |
15 | Диссертациялық жұмыстар мен жобаларды орындаудың әдістемесі. Диссертациялық жұмыстар мен жобаларды рәсімдеу, қорғау мен баяндама жасаудың тәртібі. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Леонтьева, Т. В. Академическое письмо: практикум. - Екатеринбург: Изд‑во Урал. ун‑та, 2023.-106 с. | |
2 | Короткина И. Б. Академическое письмо: процесс, продукт и практика: учебное пособие для вузов. - Москва: Изд-во Юрайт, 2020. - 295 с. | |
3 | Динаева Б., Сапина С. Академиялық сауаттылықтың теориялық және практикалық негіздері: Оқу құралы. – Нұр-Сұлтан, 2020. - 200 б. | |
4 | Ерназарова З. Эссе түрлері: Оқу-әдістемелік құрал. – Алматы: «Bіlіmsеmа» баспасы, 2019. –80 б. | |
5 | Сапина С., Динаева Б. Академиялық адалдық және ғылыми-зерттеу жұмысын жазу техникасы: Оқу-әдістемелік құрал. – Нұр-Сұлтан, 2020. – 59 б. | |
6 | Советова З.С. Ғылыми зерттеу негіздері және академиялық жазылым: барлық білім беру бағдарламалары тобында оқитын студенттерге арналған дәрістер жинағы. – Алматы: АЭжБУ, 2021. – 130 б. | |
7 | Оспанов Е.Т. Основы академического письма: учебное пособие. - Алматы: Изд-во «Билик», 2020.- 340 с. |